-
Metody efektywnej nauki
Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. więcej »
do końca: 2024-11-29
cena: 49,00 zł
-
Psychologia pieniędzy
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. więcej »
do końca: 2024-11-29
cena: 59,00 zł
-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
do końca: 2024-11-29
cena: 34,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Dla prasy
-
Informacje dla Mediów
Witamy serdecznie w zakładce Działu Public Relations Wydawnictwa Złote Myśli. Ta część serwisu dedykowana jest głównie mediom oraz wszystkim zainteresowanym informacjami o Wydawnictwie Złote Myśli.
Pakiet prasowy
Poniżej znajdziecie Państwo najważniejsze informacje o Wydawnictwie Złote Myśli do ściągnięcia.
Company Profile
- ogólne informacje (zobacz)
- dla wydawców (zobacz)
- dla biznesu (zobacz)Misja Wydawnictwa Złote Myśli (zobacz)
Wartości przyświęcające Wydawnictwu Złote Myśli (zobacz)
Logo ZM
- format .ai
- format .eps
- format .png
- format .jpgKontakt z Działem Public Relations
Zapraszamy do kontaktu z nami, aby uzyskać jeszcze więcej informacji o firmie, jej rozwoju, misji, osiągnięciach.
Kontakt na email: pr@zlotemysli.pl
Szczególnie prosimy o indywidualny kontakt, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani:
- współpracą medialną
- informacjami z życia Wydawnictwa i programu partnerskiego
- chcielibyście przeprowadzić wywiad z którymś z pracowników Wydawnictwa czy autorów wydawanych przez nas książek
- objąć patronat medialny nad jedną z naszych akcji/publikacji
- zaproponować nam patronat nad organizowanymi przez Państwa akcją/konkursem/szkoleniem